img1
מערך חדש לשיפור שירותי עיריית חיפה

אושרה ההצעה לסדר של יו''ר סיעת ''אני חי פה'', קיריל קארטניק. קארטניק: ''בצורה זו נוכל לעקוב אחר התקדמות הליכים באופן מדויק''

הצעה לסדר של יו''ר סיעת ''אני חי פה'', קיריל קארטניק, התקבלה בהסכמת רוב חברי המועצה. על פי ההצעה, לאחר כל פנייה של תושב בכל מחלקות העירייה, יימסר לתושב למילוי סקר שביעות רצון, שבו ידרג את השירות שניתן לו.

קארטניק מסביר: ''בדוח מבקר העירייה האחרון ראינו ששביעות רצון התושבים מרמת השירות שהם מקבלים נמוכה, לשמל, במחלקות מינהל ההנדסה והשירות הווטרינרי. על מנת להעלות את רמת שביעות רצון התושבים, למענם אנחנו פה, עלינו לשפר את רמת האיכות של השירותים הללו. השירות הזה כבר קיים במוקד 106. תושב שמתקשר למוקד לגבי מפגע בעיר, משאיר פרטים, כולל נייד ליצירת קשר, ולאחר סיום הטיפול, הוא מקבל הודעה עם קישור לסקר שביעות רצון. חשוב מאוד להרחיב זאת לשירותים נוספים במחלקות השונות. הנושא קל לתפעול ולא דורש משאבים מיוחדים. בצורה כזו נוכל לנטר ולייעל את שירותי העירייה באופן משמעותי''.

מקור עיקרי: https://krayot.com/archives/56602

החדשות הבאות

השירות המשפטי לקפלון: חדול מפרסום שמך בפייסבוק של התאגיד העירוני

בעקבות מכתבו של חבר המועצה קארטניק, הובהר ליו"ר הרשות לקליטת עליה כי יש להימנע מפרסום המעלה חשד לשימוש במשאבי הרשות לצרכי הבחירות. קפלון: "מקבל את המכתב כהנחיות ונעמוד בזה"

לפרטים

לוקאל פוליטי פנייה למשרד לביטחון פנים: החזירו את השיטור הקהילתי לחיפה

חבר מועצת העיר קיריל קארטניק, טוען בפני המשרד לביטחון פנים כי חסרונו של השיטור העירוני משפיע לרעה על תחושת הביטחון של תושבי העיר

לפרטים