img1
שירות חדש בחיפה: מדד שביעות רצון לכל פנייה לשירותי העירייה

מועצת העיר אישרה את הצעתו של חבר המועצה קיריל קארטניק, להקמת מערך חדש לשיפור השירות לתושב, אשר יאפשר לכל פונה מתן משוב בזמן אמת על השירות שקיבל

יו''ר סיעת ''אני חי פה'' קיריל קארטניק יזם בישיבת המועצה מהלך יצירתי ליישום אשר התקבל בהסכמת רוב חברי המועצה: לאחר כל פנייה של תושב בכל מחלקות העירייה- יימסר לתושב למילוי סקר שביעות רצון, בו ידרג את השירות שניתן לו.

קארטניק מסביר את מהות המהלך: ''בדו''ח מבקר העירייה האחרון ראינו ששביעות רצון התושבים מרמת השירות שמקבלים היא נמוכה'', הסביר קיריל קארטניק את מהות המהלך, ''לדוגמא במחלקות מינהל ההנדסה והשירות הווטרינרי. על מנת להעלות את רמת שביעות רצון התושבים. שלמענם אנחנו פועלים פה, עלינו לשפר את רמת ואיכות השירותים הללו''.

''זהו שירות שקיים במוקד 106- לאחר שתושב מתקשר לגבי מפגע בעיר הוא משאיר פרטים כולל נייד ליצירת קשר ולאחר סיום הטיפול התושב מקבל הודעה עם קישור לסקר שביעות רצון. חשוב מאוד להרחיב זאת לסקירת פעילות ושירותים נוספים במחלקות השונות. הנושא קל לתפעול ולא דורש משאבים מיוחדים. בצורה כזו נוכל לנטר ולייעל את שירותי העירייה באופן משמעותי''.

מקור עיקרי: https://newshaifakrayot.net/?p=312359

החדשות הבאות

השירות המשפטי לקפלון: חדול מפרסום שמך בפייסבוק של התאגיד העירוני

בעקבות מכתבו של חבר המועצה קארטניק, הובהר ליו"ר הרשות לקליטת עליה כי יש להימנע מפרסום המעלה חשד לשימוש במשאבי הרשות לצרכי הבחירות. קפלון: "מקבל את המכתב כהנחיות ונעמוד בזה"

לפרטים

לוקאל פוליטי פנייה למשרד לביטחון פנים: החזירו את השיטור הקהילתי לחיפה

חבר מועצת העיר קיריל קארטניק, טוען בפני המשרד לביטחון פנים כי חסרונו של השיטור העירוני משפיע לרעה על תחושת הביטחון של תושבי העיר

לפרטים